![]() ![]() |
Wed May 09, 2007 13:54
|
|
![]() Group: Posts: 46 Joined: 2005.04.11 From: Bällstaberg Member No.: 977 |
Behöver ett bättre begagnat strålkastarhus till min ZX9R -94, besiktningen tycket inte att reflektorn var okej, och allt sitter i samma hus, går inte ens att göra rent. (IMG:http://www.ninjaclubsweden.com/forum/style_emoticons/default/banghead.gif)
Förslag till lösningar mottages tacksamt, har kollat med en del skrotar utan framgång (IMG:http://www.ninjaclubsweden.com/forum/style_emoticons/default/shake.gif) |
|
|
|
Wed May 19, 2010 10:28
|
|
|
Group: Posts: 13 Joined: 2005.08.27 Member No.: 1135 |
Behöver ett bättre begagnat strålkastarhus till min ZX9R -94, besiktningen tycket inte att reflektorn var okej, och allt sitter i samma hus, går inte ens att göra rent. (IMG:style_emoticons/default/banghead.gif) Förslag till lösningar mottages tacksamt, har kollat med en del skrotar utan framgång (IMG:style_emoticons/default/shake.gif) Jag "skar" bort limmet som håller glaset med en "brytbladskniv" när jag bytte glas på ett lyse som kom från England/vänstertrafik). Sen var det bara att limma tillbaka med ett lämpligt tätningslim, jag använde .. Biltema 364809 Vindrutetätning Polyuretanbaserad tätningsmassa. Tål temperaturer från -30 °C till +80 °C. Övermålningsbar. Svart. 310 ml. För användning i: Bil: vindrutor. Båt: universaltätning ovan vattenlinjen. Hus: universal inne och ute. /KentW |
|
|
|
Wed May 19, 2010 14:43
|
|
![]() Group: NCS members Posts: 565 Joined: 2003.03.23 From: Västerås Member No.: 81 Min hoj: Zx12r Årsmodell: 2001 |
Behöver ett bättre begagnat strålkastarhus till min ZX9R -94, besiktningen tycket inte att reflektorn var okej, och allt sitter i samma hus, går inte ens att göra rent. (IMG:style_emoticons/default/banghead.gif) Förslag till lösningar mottages tacksamt, har kollat med en del skrotar utan framgång (IMG:style_emoticons/default/shake.gif) Har ett helt lamphus liggandes i garaget, skicket är väl så där, men jag tror att det ska funka.. kom och hämta = Gratis Bor i Västerås Såg att du bodde i Sthlm, Ska till Sthlm på Fredag, om det kanske underlättar för dig, dock jävligt tidigt, är i nynäs runt 5 och i svartlösa om allt går som det ska runt 8.30 9.00 -------------------- När dom andra växlar ner, så växlar vi upp.........
---------------- ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: Wed Sep 08, 2010 21:23 |